Brev:
Kørt træt i alle former for morgengrød
11. november 2012
Alder:
14 mdr.
Kørt træt i alle former for morgengrød
Kære Helen
Vi har problemer med at finde noget morgenmad, som vores satter synes om. Hun er kørt så træt i alle former for grød og øllebrød trods stor varriation med frugt og topping. Vi kører som oftest øllebrød om morgenen og forskellige grødvarriationer til natmad.
Alt hvad der hedder A 38, ymer, og i det hele taget alle de surmælksprodukter, jeg har tilbudt hende, bryder hun sig ikke om - heller ikke selv om de bliver blandet om med frugt eller frugtmos. Derfor går mit spørgsmål på, hvad jeg kan give hende, så hun ernæringsmæssigt får en god start på dagen, men også får lidt varriation og måske kan vende tilbage til grøden igen, når den ikke hænger hende langt ud af ørene. Hun får allerede meget brød, synes jeg - en ½ bolle til formiddag, rugbrød til frokost og ½ bolle til eftermiddag - hertil forskellige grøntsager, frugt og varrieret pålæg. Hun er i det hele taget god til at spise meget varrieret.
Har du gode ideer?
De venligste hilsner fra
Karina